zondag 22 juni 2008

Blois

De nationale vlucht Blois stond weer op het programma,voor de meesten een "veredelde"midfondvlucht, voor de noorderlingen een echte fondvlucht van meer dan 700 km.
Voor mij 732 km, ik had 7 jaarlingen mee en de eerste was terug om 18.10, ruim 10 vliegen dus hiermee was ik de derde in de club een uur later nog eentje die was 12e, geen topuitslag wel tevreden. er zijn 5 terug.
Volgende week een overnachtvlucht, tw Perigeux.
Ook de jongeduivenvluchten zitten er aan te komen, niet mijn ding omdat door de werkzaamheden met de ouden minder aandacht aan de jongen geschonken wordt.
Helaas ben ik op mijn zondagmorgentraining met de fiets ten val gekomen,waardoor ik een botbreuk in mijn arm heb, resultaat; gips van duim t/m elleboog. Gelukkig heb ik hulp van mijn vader die nu de hokken schoonmaakt, ook kan ik nu de jongen meer los hebben en wellicht kunnen we de jongen volgende week wat opleren.

Geen opmerkingen: