maandag 10 augustus 2009

Frankfurt

Zondagmorgen 7.00 uur , de duiven zijn gelost in Frankfurt voor zo'n 518 km. De eeste duif in inkc Pekela meldt zich om 14.24 bij Koos Buiter in Woldendorp,vrij normale snelheid,1134 mpm maar het duurt dan een half uur voor er een tweede komt,en wel mijn clubgenoot Hans van Rein(die ook derde is weer een kwartier later) dat de vlucht onregelmatig gaat worden is dan wel duidelijk, Oostelijke richting ? zou kunnen , ik denk meer de behoorlijke bewolking en af en toe motregen die het een zwaar concours gemaakt hebben, mijn "334"meldt zich om 16.35 en is (pas ) de 12e duif in het inkc. dan is het weer bijna twee uur stil in Sappemeer maar binnen een half uur zijn er 5 duiven bijgekomen die ook allemaal nog prijsvliegen. (9 mee)Voor mij een goede afsluiting van het vliegseizoen wat de nationale vluchten betreft

04-4792334, mijn eerste duif van Frankfurt

Geen opmerkingen: