zondag 14 juni 2009

wel vluchten,geen duiven

Twee vluchten dit weekend maar geen duiven mee van mijn hokken, Ik speel de fondduiven om de veertien dagen, en doe dan zo'n beetje hetzelfde met de thuisblijvers/overnachters, daarnaast vind ik ze ook niet echt goed, de weduwnaars trainen wel zoals ik denk dat het hoort(beetje alleen weg klapwieken,vechten op het hok etc.)maar ze zijn mij te licht.Ik heb ze vrijdag een geelpil gegeven.Ik hoop dat ze op Blois en Perigeux hun best weer doen.Had trouwens ook geen tijd want ik moest de stratenmaker helpen en die had de gang er goed in. In de club werd Rekkem gevlogen en na een reeks goede uitslagen was E Hulzebos dit keer de winnaar. Nationaal werd St Vincent gevlogen en in inkc. Pekela was comb.Bruinenberg de eerste. Ik hoop ooit ook weer eens mee te doen aan deze klassieker maar ik ben er al vaak een goede duif op verspeeld en heb heden denk ik geen duiven die deze 1200 km vlucht aankunnen.

Geen opmerkingen: