zondag 26 juli 2009

Bergerac


Met een dag vertraging werd Bergerac gelost op zaterdagmiddag om 13.30 en met de wind in de rug konden we al vroeg duiven verwachten. rond middernacht en om een uur of drie al even op het "duivenforum"gekeken en die gaf nog geen meldingen, rond 5 uur werden een paar duiven in het midden van het land gedraaid en vanaf toen dus ook maar in de tuin gegaan. De eerste duif in inc.Pekela was van L Stel uit Drieborg, 1049 km om 8.57 (5e nationaal) Mijn eerste was er een half uurtje later en goed voor de derde plaats, verder draaide ik nog om 11.14 (de "339" welke op Perigeux mijn eerste was), dan 11.48, 12.15 en 12.29 twee stuks, Met 6 vd 11 in prijs was ik dik tevreden.


07 -4745222, soort G Besselink (via ter Duis Nordhorn) x Lei Kurvers, ik had er de laatste drie dagen voor inkorving elke dag een eitje bijgelegd, is dat het misschien???

Geen opmerkingen: