dinsdag 29 juli 2008

Nu ik (2)

Ook op Bergerac had ik pech dit weekend, Nou ja pech, geen goede uitslag.Ik had 14 duiven mee en kon op het nippertje 2 prijzen pakken 27e en 42e. (Wel mijn beide aangewezen) Na twee keer een uitgestelde lossing werden ze dan op zondagmiddag gelost om 12.00 uur, voor een afstand van 1033km. De comb.Arends klokte de eerste om 15.10 En of het nu de regenbuien, de warmte, of de Oostenwind was, het werd een behoorlijk zware vlucht die pas om 19.00 uur gesloten kon worden. Waar het bij mij misging weet ik niet, ik had ze weer gekoppeld en speelde de duiven op eieren van ongeveer 10 dgn. van mijn ploeg waren er 10 jaarlingen bij en misschien was dat geen goede gok(met 5 nachten mand?), want ik had alleen twee oude duiven terug maandagavond.Gelukkig zijn er dinsdag nog 6 bijgekomen en die moeten nu toch voldoende ervaring hebben voor 2009 dacht ik zo, ik ga ze niet op een misser veroordelen.
Positief is nog wel dat ik nog steeds goed meedoe in het klassement van het inkc.(6e onaangew.en 2e aangew.) Vanavond 4 duiven ingekorfd voor de laatste overnachtvlucht vanaf Bordeaux.

Geen opmerkingen: